Elke gebruiker heeft **zijn of haar eigen dossier**. Dit dossier bevat telkens "basis"-informatie: voor- en achternaam, geboortedatum, contactgegevens, enz.
of het huishouden kinderen bevat met of zonder wisselende voogdij? Zodoende kan de exacte samenstelling en evolutie binnen een huishouden worden bijgehouden.
Voor externe partners bestaat hiervoor ook een handig 'addressenboekje' die alle teamleden onmiddelijk toegang biedt tot een lijst van alle professionele partners van de organisatie, denk hierbij aan dokters, scholen, psychologen, OCMW medewerkers,...
Binnen elk dossier kun je **verschillende documenten** uploaden: gescande identiteitsdocumenten, inschrijvingsbewijzen, inkomende post, etc. Bepaalde documenten of formulieren die vaak worden gebruikt kan zelfs een automatische generatie worden geconfigureerd.
Deze worden dan volledig aangepast met de gegevens van de persoon in kwestie en zo hoef je dus nooit meer die OCMW aanvraag helemaal van nul in te vullen.
Teamleden kunnen voor elk dossier ook **taken** vastleggen. Een taak kan meteen aan de juiste collega worden toegekend en het aangeven van een 'einddatum'